A psychological thriller that’s dripping in sweat, tears, and testosterone: the story of Simon, an unhappy, unambitious office worker whose life is gradually taken over by Terry, his new, very hands-on personal trainer who reveals himself to be more committed - and more dangerous - than Simon could have imagined.