Somewhere in central Spain, a shepherd dreams of traveling to Titicaca, a retired musical duo recollects on their golden age, two girls unsuccessfully look for Pokemons and an old man counts all the empty homes in town to fall asleep. The characters in this film look like geographical features in a land whose culture and lifestyle seem to be fading away.