A community of Catholic Shaolin monks, who have chosen to follow the dream of their Master. A film to investigate the flow of “Time” in a closed dimension, a documentary to approach the motivations of a radical choice, trying to understand the reasons that have moved them away from their affections for the sake of a higher war. A journey for the protagonists and for those who will film inside an unknown world, simply defined by the chronicle as “psycho-sect”, but what has been seen and experienced will show the dangers and convictions of those who fight in the name of faith.