When he was six years old, Dario Cavalieri watched the live broadcast of the first Moon landing and ever since then he has dreamed of going there. Mario Cavalieri runs a local hardware store in Rome, until one day his life is turned upside down when the phone rings. His brother Dario is in prison. Mario discovers he is the only person who can take care of that brother, who he has only seen once in his lifetime. The two brothers, who resemble each other physically but have completely different personalities, find themselves alone in the face of an impossible venture.