L’Immortale is a spin-off of Gomorrah, the Italian crime series based on Roberto Saviano’s best-seller. Ciro’s body is slowly sinking in the dark waters of the Gulf of Naples. As he plunges into darkness, memories emerge. Screams of fleeing people are muffled by the water. It’s 1980, the earth is shaking, and buildings are falling. A baby’s cry emerges from beneath the rubble. Ten years later, the baby has grown into a young boy surviving, on his own, on the streets of Naples and getting his upbringing from the underworld. The aimless child of no one becomes Ciro Di Marzio, L’Immortale.