Gina, 15, lives in a city on the edge of the forest. She admires her father, unpredictable and whimsical, able to take his children at night in the woods, even to forget them. Jimmy's more and more frequent skids end up alarming his wife Carole. Soon, the fragile family balance is broken when Jimmy is interned in a psychiatric hospital. When Gina meets Nico, a boy from her neighborhood, she awakens to love and sees a chance to escape her father.