Charismatic entrepreneur, Rory, relocates his family to England with dreams of profiting from booming 1980’s London. But as his wife, Allison, struggles to adapt, and the promise of a lucrative new beginning starts to unravel, the couple have to face the unwelcome truths lying beneath the surface of their marriage.