Alessandro and Arturo have been together for over 15 years and, despite the feeling they still have for each other, their relationship is now at crisis. When Alessandro’s best friend, out of the blue, asks them to take care of her two kids for a few days, something changes in their daily routine and love will drive them to a crazy and unexpected turn in their life.