Trevor McNills suffers from an obsessive-compulsive personality disorder: he is an important businessman with the mania to control everything, even the lives of his employees. Fascinated by the beauty of his young employee Natalie, Trevor will begin to make the girl's life a hell, turning the attraction for her into a real obsession.