The life of Giovanni, a fascinating and fashionable lawyer, is full of professional achievements and extra-marital love affairs. It is suddenly upset by Sara, a glamourous and unscrupulous woman used to conquer, for fun or retaliation, men she will soon get bored of, as it will soon happen with Giovanni.