Deep inside the Argentinian highlands in a small community at an altitude of 4000 ma.s.l, a native llama herder is following the traces of an invisible puma who is killing his livestock. Through his incessant search, a mystical encounter is revealed between him, his ancestors and the changing form of the puma.