Car salesman Phillip Wagner is driving along an asphalted dirt track used by the locals as a short cut to Wolfsburg. He is having an argument on the telephone with his fiancée when, suddenly, he runs over a child. He sees the child’s body in his rear-view mirror, hesitates, brakes, but does not get out. Phillip Wagner stays right where he is in his life – and simply drives on. It looks as though Phillip might be lucky. The boy comes out of his coma and the police are looking for another car rather than his. Phillip Wagner’s life continues. Suddenly the child dies.