Claire is a world-renowned prodigy pianist. She travels the world, assisted and pampered by Frédéric her husband-agent-coach-PA. They are in perfect harmony: they don't want children. However, after witnessing a surprise childbirth during a Paris-New York flight, an unexpected desire for parenthood arises in Frédéric. He tampers with Claire's pill, who soon wakes up to her worst nightmare, enormous!