Fernando, a bankrupted Brazilian filmmaker, confront the nowadays political and cultural crisis of his country, while deals with the violent memories of his grandfather and the ghost of a Mozambican man who follows him since he was a child. A melancholy tragicomic tropical fable about todays Brasil.