As the dragons have almost disappeared from the kingdom of Bayala, the magic powers of the fairies are weakening. The fairy princesses Sera and Surah are thrilled when they discover they have the key to save the world in their hands: a dragon egg! Now the sisters must reach the dragon mountains and they embark on an adventurous journey into the unknown ...