Djibi is a single father whose life entirely revolves around his beloved 8-year-old daughter Sofia. Every night, during their cherished bedtime stories ritual, he takes her to “Storyland”, a fantasy film studio where their extraordinary fairy-tale adventures come to life, starring Djibi as the heroic Prince Charming. Three years later and nearly a teenager, Sofia starts growing out of her father’s stories and making up tales of her own, where Djibi no longer plays the lead role. Djibi must find a way to forever remain the hero of his daughter’s life and stories.