In the world of Numbers where there are clear rules, suddenly an error has occurred – The Seventh began a relationship not with his maiden – the Fourth. As a result of this affair, a child appears. The child is given the serial number Eleven. But at the crucial moment, The Seventh renounces his son, just as he did with his friend The Ninth, when he decided to publicly express his opinion. But only spineless The Seventh eventually manages to free heroes from the system. Numbers succeed to create a new world with a newly found level of society`s freedom. But will it be better? Whatsoever, they managed to overthrow oppressive authority. But will it make them freer?