Two girls wait in front of a closed courtroom door. There’s playful, headstrong Luce, who’s still little and insecure and there’s dismissive Domenica, who’s almost grown-up. Inside, their fathers are seated on opposite sides of the courtroom. The trial is complicated - was it manslaughter or murder? Out in the hallway, the daughters are unsure about what to do.