In the desert of Southern California lies the unfinished city of California City. It was a predesigned city, originally intended to mirror Los Angeles in size and population, but it was never completed. At the centre of Victoria stands Lashay T. Warren, who left behind his turbulent past in LA to make a fresh start within this grid of thousands of crumbling streets.