Eugenio Cappuccio was Fellini's formal assistant director on Ginger and Fred in 1985. Then he always followed "The Maestro" in several different projects. This film documentary is a biographical journey into Federico Fellini's magical and enormous cinema and world, from the start of his career until the end of his life.