In a region that was once the flagship of the mining industry, two long-term unemployed people imagine a “craft” theme park on an old abandoned coal mine. By saving the mine and its memory, they will find strength and dignity.In a region that was once the flagship of the mining industry, two long-term unemployed people imagine a “craft” theme park on an old abandoned coal mine. By saving the mine and its memory, they will find strength and dignity.