A secret Soviet Institute conducts scientific and occult experiments on animals and people, aiming at creating an “ideal human being”. A KGB general and his aides prefer to turn a blind eye to the erotic adventures of the director and scandalous debaucheries of distinguished scientists and their mad and cruel research methods. Until once, under the guise of test subjects, a radical youth group arrives to the Institute. They are given a severe task: to eradicate the dissoluted behaviour of intelligentsia and - if needs be - to destroy and to erase the fragile world of the Institute.