Gladki, a young man, flees from hospital. Lupa, his sister, receives his phone call and runs to help him. She finds him unconscious and decides to imprison him in a rented room and so make him break his heroin habit. Whilst the relationship between the two seems to improve, some old memories come back to Lupa, forcing her to fight for her own freedom.