Giuseppina Pasqualino di Marineo, better known as Pippa Bacca, was a 34 years old Italian artist. She crossed 11 countries involved in wars, hitchhiking with another Milanese artist, Silvia Moro, both wearing a wedding dress. This was a performance for peace, trust and hoping to prove that if you rely on others, you’ll receive good things only. After travelling many roads, the two artists decided to split for a while in Istanbul, planning to meet again in Byblos. Pippa left then, alone, and nobody heard from her again.