A documentary on Antonio Spoletini, Federico Fellini's historical collaborator. An incredible portrait of a man who lives for cinema and has a unique relationship with it. The last of five brothers who looked for the right faces for Italian and international cinema passed through Rome. The documentary meets him at the age of 82, still on film sets, plunges in with him and tells about him at that moment in his life when he wants to leave "a name in the end credits".