Mare's youth is drawing to a close and like his friends he does not know what to do with his life. Medical school is, at its best, an obscure guide, girls rotate on the horizon- there is no sense of stability in this young man in mid-twenties, whose infantilism is manifested in the rave scene and a daily dosage of cheap exstasy.