A forty year old man is released prematurely from his alcohol rehab program because the medical staff goes on strike. His first day back home with his wife is pleasant until she sends him out to get bread and milk while she goes to work as a housekeeper for a well to do family and he meets up with an old friend who was once involved with his wife.