The end of the school year. Hot summer begins in the Bosnian city of Mostar. Two brothers, one younger, the other almost an adult, decide to move to Slovenia to their uncle after the death of their father (their mother has been dead for a long time). In Ljubljana the younger brother comes into first contact with the opposite sex as a teenager, while the older one meets a pleasant girl, who is not indifferent to him, exactly the opposite...