Ben is devastated when his wife asks for a divorce. While everyone chooses her side, Ben comes across Patrick, an old friend from college, recently divorced. Patrick invites him to crash at his place. The two roommates are soon joined by other divorced, separated and single people looking for a refuge. Parties after parties, the villa becomes a VIP club where they can embrace their situation, feel free and have fun. The club has one sacred moto: no couple, no trouble. When Ben comes across Marion, things start to get complicated...