The carismatic theatre director and author Herman is creating a new performance, which is supposed to be better than all of his successful projects until then. He invites all of his friends and the people he has worked with until then to participate, including his girlfriend, the actress Zana and his friends for many years, the actor Gregor and the scenographer Milos. At the reharsal many secrets and manipulations are unveiled...