Cyril, a Parisian writer, never imagined that Lacoste, the village of his childhood, could one day be privatized by the billionaire Pierre Cardin. Pushed by his son and when nothing intended him for that, he decided to take action against this takeover of a new kind and began a real showdown with the famous fashion designer.