15-year-old Leigh is a gymnast focused on her first competition on the squad. Leigh’s life is turned upside down when her older half brother Joe, who she didn’t know existed, comes to stay with her and her father. But when her confidence at gymnastics is knocked, Leigh finds herself caught up in an underground world of moped crime with her brother. Starting to find excitement and the attention she has been so desperately needing, Leigh stands at a crossroads between her gymnastic dreams and an exciting new world...