A father’s worst nightmare is the day he meets his daughter’s boyfriend… who of course turns out to be a lowdown dirty dog who only wants one thing from his beloved little girl. And that day has finally come for Arturo, Poli and Chus. Their sweet daughters have decided to throw away their futures on three loathsome guys. The only way to get rid of them is to join forces and do whatever it takes, come hell or high water. This is war!