The last patch of land – the last triangle of habitable space at the mouth of the Tiber. Its inhabitants call it Punta Sacra, Sacred Point. The story stars the very community of Ostia’s Seadrome, with Franca’s all-female family narrating and driving the tales that make up the Punta Sacra documentary. It is a story where realism and projections into the imaginary intertwine, suspended between nostalgia and inescapable pragmatism. Above all, there is the people’s wish not to leave.