Dani is an all-round good guy who has dedicated the last few years of his life to taking care of his sick father. After his dad passes away, he decides it’s time to get his own life back on track and buys a round-the-world ticket. But before his journey can get underway, he meets Mila, a young girl who is as attractive and sensual as she is disturbed and unstable. What starts out as a night of adventure quickly turns into a living nightmare, taking Dani to extremes he could never have imagined...