Four friends in their 40's are summoned to Lisbon for Amalia's funeral. She's left them an unexpected legacy: a child conceived with one of them during an Erasmus study program in Portugal 20 years ago. They embark on a daring and exciting journey in search of the mystery offspring while waiting for the DNA results to find out which one is the father.