When Abdallah – founder of the Gaza Parkour Team – was invited to Europe, a few years ago, he decided not to make return to Gaza, aiming to become a professional athlete. His friend and teammate Jehad still lives segregated in the Strip. Everyday he trains the youngest members of the team: only sport can keep their hopes alive… He too dreams of leaving Palestine; but he’s aware that, fleeing alone, Abdallah has made things even worse for them. One day Abdallah decides that the time has come to join the main European parkour competition in Sweden, and to confront reality. In the same days, Jehad finally receives the visa he has been waiting for years… Can you ever be free, if you must leave everything you loved behind?