Inseparable best friends and cousins Autumn and Skylar precariously navigate the vulnerability of female adolescence in rural Pennsylvania. When Autumn mysteriously falls pregnant, she's confronted by conservative legislation without mercy for blue-collar women seeking an abortion. With Skylar's unfailing support and bold resourcefulness, money to fund the procedure is secured and the duo board a bus bound for New York state to find the help Autumn needs.