Tito, a 50-year-old man who is going through a midlife crisis, decides to go back to his town. After 15 years, he wants to return and put his things in order, mainly his house. When he arrives, he finds a much quieter and depressed town, where people are oppressed by the Crespo family. Svetlana, 'La Rusa', member of the family, will change Tito's plans.