Lina’s grandparents have decided to separate. Together, they came from Algeria to Thiers, in the middle of France, over 60 years ago. Side by side, they had experienced this chaotic immigrant life. For Lina, their separation is an opportunity to question their long journey of exile, as well as her identity.