Hailing from Mohammedia, Tunisia, the film documents twelve years in the life of Mehrez. A gifted dancer and actor, but also irresistibly addicted to gambling and horse races, he struggles on a daily basis with himself and the bewildering contradictions of his country. In his unstoppable quest for truthful emotions, Mehrez defies all rules.