The life of Dr Han has become a permanent quest for perfection. From the livestreamed operating theatre to art fairs via fashion shows, the famous Chinese plastic surgeon has only one aim: beauty. Through the implacable portrait of this character, the film questions beauty as a simultaneously essential yet vain element of society in the era of selfies.