The implantation of African traders in Guangzhou is a recent phenomenon, on which Marie Voignier reports through her interlinking portraits of Jackie, Julie, Shanny who have come to set up their business on site. Amidst the monstrous accumulation of merchandise on the endless markets of the megacity, the film follows these African businesswomen grappling with the globalised Chinese economy.