Encourage the patients to engage in relationships, get married, and lead a family life. That’s the groundbreaking and rule-changing idea of the head of a mental clinic. Not in Scandinavia or Canada, but in the suffocative and repressive milieu of Tehran. As the first marriages between couples selected by a committee take place, a series of intriguing questions arise. An in-depth glance at the unseen structures and the unwritten laws of a closed-circuit community, where love works in mysterious ways. At the same time, a brave portrait of a regressive society governed by strict rules that cries for change.