A revolution is happening in Scandinavia. This film is about young women who have had enough of self-hatred and shame and proudly call themselves FAT. They demand respect and recognition in a diet-fixated society while struggling with their lack of self-worth. For too long they have put their lives on hold and waited to buy clothes, go out dancing and find love – until the day they would be skinny. The day never came, but they found each other and the body-positive movement. Now they set their wobbly thighs free and use their bodies as activist tools. With the provocative tone of feminism and an artistic approach to beauty of the body, the film wants to change the way we view bodies.