Maria, Pinuccia, Lia, Katia and Antonella are five sisters who live in an apartment in Palermo. They make a living by renting doves for ceremonies. On a normal day at the beach, Antonella accidentally dies. Her death is going to turn upside down their relationships for the rest of their lives.