Vacations in the French countryside. Daphne, three months pregnant, finds herself alone to welcome Maxime, her boyfriend François’ cousin. François had to leave in a hurry for Paris to cover for a sick colleague. For four days, while waiting for his return, Daphne and Maxime get to know each other and share very intimate stories that bring them closer… A contemporary star-crossed love affair, where no partner is more at fault than the other. Multiple love triangles seen with authenticity, elegance and compassion.