We follow the life of a man at eight, eighteen and eighty-two years old: in his village, outside the village, in the heat of the sun and the icy snow. The course of his monotonous life seems to be written in advance and meaningless. And yet an invisible force exists in him and in a mysterious way pushes him forward, towards death.