Mikael is a night doctor. Between two patients from difficult neighborhoods, he treats those that nobody wants to see: drug addicts, the homeless. His life is in pieces. Especially with a pharmacist cousin who makes him make fake prescriptions for Subutex. In one night, he undertakes to get out of this traffic and rebuild his life. But the price to pay will be extraordinary.