Tired of long years of bureaucratic wheeling and dealing, infructuous advocacy, tired of the growing indifference from their compatriots, the members of the Association decided to take charge of their own future : after a one month trip on the Congo river, they’ll raise their own voice in Kinshasa, where the institutions sit and most of the former war chiefs found refuge.